Faceook WorkUp LinkedIn YouTube
Save
 
Call Center u oblaku - lako i jednostavno aktivirajte vlastiti pozivni centar

VoIP centrala u oblaku - po operateru

 
5.00

Usluga obuhvaća preseljenje ili otvaranje telefonskog broja i aktivaciju. Aktivacija uključuje i reguliranje IVR sustava, voice2mail usluge sekretarice i fax2mail primanje telefax dokumenata na mail.

  • Praćenje po pozivnih agenata (supervizorstvo)
  • Telefoniranje putem računala (CRM alata) - potrebno aktivirati CRM aplikaciju
  • Snimanje i pohrana poziva (arhiviranje i slanje na Cloud Storage lokaciju)
  • Samostalno kreiranje pozivnih grupa i kompletne workflow regulacije
  • 24/7 tehnička podrška

Impulsi se obračunavaju prema lokalnim i internacionalnim tarifama Metroneta.

Ukoliko se usluga aktivira kroz fizički ured, cijena uključuje i aparat (IP telefon), no može se koristiti i softphone verzija (preko računala)

Ukoliko se usluga aktivira virtualno za Office@Home, onda se koristi samo softphone verzija.

 

Usluga uključuje 3 govornih kanal i 3 telefonska broja. Govorni kanal je broj koliko ljudi može istovremeno telefonirati, telefonski broj je samo registrirani broj po kojem vas se može dobiti i koji se prikazuje kada vi zovete.

 

Za stanare inkubatora ova usluga se može koristiti i na poslu i kod kuće.

+
Najam telefonske usluge
5.00

Podesite broj mjeseci na koji želite zakupiti telekomunikacijske usluge

Mjesečno
30 dana